streda 23. apríla 2014

#2 Summer Love

Keď som prišla k bazénu, bolo tam ešte poloprázdno. Väčšina hostí boli na raňajkách, tak som si zatiaľ sadla na lehátko a oddychovala. Zobudil ma až Joe.
"Ja nespím. Len som mala zatvorené oči,"zamrmlala som spod okuliar.
"Ako myslíš. Ale za minútu ti začína aerobik a bazén sa celkom zaplňuje. Mám ti pustiť hudbu, či to zvládneš sama?"
"Pusti mi tam prosím to CD s číslom 3. Idem na to,"usmiala som sa a postavila sa z lehátka. Zhodila som zo seba top a kraťasy a postavila sa na malé pódium pri bazéne. 
"Dobré ráno prajem celému Secrets Royal Beach rezortu! Ste pripravení na ranný aerobik v hlavnom bazéne? Dúfam, že áno! Ak si chcete s nami zacvičiť, trochu sa opáliť a urobiť niečo pre seba, čakám vás v hlavnom bazéne!"vyhlásila som do mikrofónu a posadila sa. Pomaly sa tam začali zbierať ľudia, väčšinou ženy a deti, ale občas som zahliadla aj nejakého pána. "Tak môžme sa pustiť do cvičenia, čo poviete? Joe, prosím, zapni hudbu!" Hneď, ako sa ozvali zvuky letnej hudby, pustila som sa do cvičenia. 

Vodný aerobik skončil o pol jedenástej. Zase som bola hrozne spotená, tak som skočila rovno do bazénu. Trochu som si zaplávala a potom sa oprela o kraj bazénu.

"Kylie, zase sa flákaš?"postavil sa ku mne Ben.
"Ben, neštvi ma. Hodinu som tam skákala ako opica na slnku, tak hádam si zaslúžim trochu oddych."
"Ty si zaslúžiš všetko. Ale mohla by si už aj vyjsť a pomôcť mi na pláži."
"Okej, moment. Dobehnem ťa." Ešte chvíľu som oddychovala v bazéne a potom som vyšla von. Obliekla som si šortky a tričko som zaniesla na izbu. Zapla som si menovku a nasadila šiltovku s logom hotela a šla som rýchlo na pláž. Práve som chcela ísť za Benom, keď ma zastavila jedna pani.
"Slečna... Kylie,"pozrela mi na menovku. "Mohla by som vás poprosiť, keď ste už tá animátorka, či by ste sa prosím nachvílu nepostarali o moje dve zlatíčka? Chcela by som si trochu oddýchnuť, manžel sa šiel potápať. Len do obeda."
"Samozrejme. Na to sme tu,"žmurkla som na ňu.
"Ďakujem vám. Chloe, Lucy! Poďte moje, teraz sa pôjdete hrať s tetou Kylie a maminka si trochu oddýchne,"postrčila ich ku mne. Chytila som dve blonďaté dievčatká za ruku a už som ich viedla do detského kútika. Tam sa aspoň nebudem pražiť na tom neskutočnom slnku. Dievčatá sa hneď rozbehli k detskej kuchynke. Ja som teda mala chvíľu oddych, no po dvoch hodinkách som ich odviedla naspäť k ich mame.

"Ďakujem vám veľmi, že ste sa mi o ne postarali. Poslúchali?"

"Áno, veľmi. Zlaté dievčatá."
"To sú,"usmiala sa. Prikývla som a išla som za Benom. 
"Tak čo, odpracoval si?"zozadu som ho objala.
"Nie. Ešte polhodinu tu musím byť. Ty už môžeš ísť na obed?"
"Áno, aj idem. Som neskutočne hladná." Odbehla som ešte do izby, obliecť sa, pretože v bikinách a šortkách by ma do jedálne nepustili. Na izbe bola akurát Stella. Hodila som na seba tričko nad pupok a na hlavu som si nasadila klobúk.

"Kylie, počúvaš.. Ty sa na mňa hneváš? Za to ráno, to s tým boháčom?"opýtala sa nesmelo.
"Nie, Stella. Preboha, šibe ti?"usmiala som sa. "Ja viem ako si to myslela."
"Tak to mi odľahlo. Pôjdeme spolu na obed? Chcela som že by sme mohli behnúť do mesta na sushi."
"Myslíš, že nás Mike pustí?"
"Keď mu pripomenieme, ako sme minulý týždeň robili dva dni v kuse, tak myslím že áno."
"Tak to môžme skúsiť. Ale daj mi desať minút, nech sa dám trochu dokopy,"zasmiala som sa. Šortky a tielko som vymenila za kvetinkovaný top a červenú sukňu. Vlasy som si očesala, upravila si obočie, naniesla trochu špirály a bola som pripravená. "Môžeme ísť,"usmiala som sa a zobrala si kabelku.
U Mika sme nakoniec pochodili dobre, dovolil ísť do mesta na obed. Zobrali sme si jeden z hotelových taxíkov a ten nás odviezol priamo do centra mesta.
"Už ani nepamätám, ako dlho som nebola v meste."
"Kylie, bolo to asi pred dvoma týždňami."
"No, ale tu sa toho stále toľko deje, že som rada že si pamätám veci z minulého týždňa."
"Ty si dilina,"zasmiala sa a hodila svojimi dlhými čiernymi vlasmi. Stella je nádherné dievča. Žiarivo modré oči, dlhé rovné čierne vlasy a opálená štíhla postava, no aj napriek tomu sa chválila veľkými prednosťami. Tomu som dosť často nerozumela, kedže nemala skoro žiadne tvary, ale prsia mala hádam trikrát väčšie ako ja. Ja som si oproti nej s mojimi 165 cm, útlou postavou a hnedými, stredne dlhými vlasami vyťahanými od slnka prišla ako taká škrata. Ale kedže som sebavedomé dievča, nepodceňujem sa.

Po veľmi dlhej dobe som si pochutila na sushi. Je to hádam moje obľúbené jedlo. Alebo jedno z tých najobľúbenejších. Keď sme sa so Stellou najedli, ešte asi polhodinku sme sa prechádzali po meste a kúpili sme si niečo. Ja som si kúpila nové plavky, už asi piate, ktoré som si kúpila tu. A tiež som si kúpila krásne hnedé sandále na podpädku. Neviem, či ich využijem, ale ak nie tu, tak určite doma. 

"Myslím, že by sme už mali ísť. O chvíľu začína siesta a nechcem sa trepať do rezortu peši,"povedala som Stelle. Odviezli sme sa taxíkom späť do rezortu, kde sme až do večera boli na izbe a oddychovali. Pred šiestou sa Stella začala pripravovať na rande, a ja na večeru a potom na službu do baru.
"Počkaj, ako ťa chytia. Budeš mať problém,"pokrútila som hlavou nad Stellou, ktorá sa zvŕtala pred zrkadlom v mini červených šatách.
"Ale prosím ťa. Čo si myslíš, že celé leto budem bez letného romániku?"
"Ak ti ide o to, aby ťa nevyhodili a mala prácu tak hej,"zasmiala som sa.

"Budem mať prácu aj románik. Nemala by si sa tak báť porušiť pár pravidiel, Kylie."
"Túto robotu si musím držať, takže radšej pravidlá neporuším."
"Ani keby ten chlapec stál zato?"
"Vtedy možno áno,"pousmiala som sa. Zamyslela som sa nad tým, že kedy aj mne sa v živote objaví nejaká tá láska. Naposledy som mala frajera v 17tich, chodili sme spolu pol roka a bol to vážne krásny vzťah. No museli sme to ukončiť.. Kvôli diaľke - nefungovalo by to. 

Stella odišla o pol siedmej. Ja som sa vtedy prezliekla do čiernych šortiek a bieleho tielka, na krk som si zavesila výrazný zlatý náhrdelník a pripla si menovku. Svoje mierne skučeravené vlasy som si dala do copu a šla som do jedálne. Na večeri som toho moc nezjedla.
"Prečo si sa tých špagiet ledva dotkla?"opýtala sa Chloe.
"Poobede som bola so Stellou na sushi a tam som sa prejedla minimálne na dva dni. Idem už asi do baru."
"Prídem za tebou, hneď ako dojem,"povedala mi s plnými ústami Natalie. So smiechom som prikývla a pobrala som sa do horného baru pri bazéne. Okolo pásu som si obviazala zásteru, pripojila sa na wifi a scrollovala facebookom a instagramom. 
Ani som si nevšimla, ako rýchlo ten večer beží. O desiatej sa hotelový rezort vyprázdnil, pretože hostia poodchádzali na letisko. O polhodinu mali prísť nový, takže sme mali akoby voľno. Šla som do akoby záhrady, čo je súčasťou hotelu. Na lavičke tam sedela Stella.
"Tak, ako dopadlo rande?"opýtala som sa.
"Úžasne. Na to,že mal ten chlapec len 18 rokov, bol dosť.. šikovný,"uškrnula sa.
"On mal len 18? Stella, ty máš 24. A zostali ste len pri bozkávaní, dúfam,"nadvihla som obočie.
"Nie. Veď práve. Je šikovný. V posteli,"na ústach sa jej objavil obrovský úsmev.
"Stella, ty si neni normálna,"šťuchla som do nej a zasmiala sa. "Vieš o tom, že sa už nikdy neuvidíte?"
"Zlato, mám pocit, že toto je iné. Kevin mi dal svoje číslo, a dokonca je tiež z Anglicka! Síce býva v Liverpoole, ale do Londýna je to chvíľka. Hneď ako sa vrátim domov, zavolám mu a stretneme sa. Chcem s ním niečo viac,"usmiala sa.
"Ja ti to prajem, ale budeš mu verná? Ešte mesiac? Ty a mesiac bez sexu?"
"No prepáč. Ale tak ešte spolu nechodíme, takže môžem čokoľvek. Ale ja na Kevina so vzťahom počkám. To ti sľubujem teraz, že ťa zavolám v Londýne na kávu a pôjde somnou aj on."
"Kto vie, či v tom Londýne budem,"smutne som povedala.
"No tak, Kylie! Budeš."
"Ja neviem. Odkiaľ zoberiem na nájom? Budem sa musieť vrátiť do Austrálie za našimi a študovať na vysokej škole." Mala som slzy na krajíčku. Pri predstave, že sa budem musieť vrátiť do Melbourne, vzdať sa toho, čo milujem - kreslenie a maľovanie a začať študovať právo, som plakala. To je dôvod, prečo som teraz tu. V Londýne som bývala pol roka, potom mi došli peniaze od rodičov a nemala som z čoho platiť byt. Bohužiaľ, práca predavačky v Topshope mi nevynášala na nájomné, jedlo a potreby pre seba. Preto som rýchlo zobrala túto prácu na celé leto v Punta Cana v Dominikánskej republike ako animátorka a pomocná sila v hoteli. Mám ubytovanie, stravu a plat na tri mesiace. No moja pracovná doba sa tu čoskoro skončí a keď nevymyslím, ako sa uživím v Londýne, budem sa musieť vrátiť do Austrálie za rodičmi a študovať. A to neprichádza do úvahy. Chcem sa venovať umeniu a žiť v Londýne. To je môj sen, za ktorým si idem.
"Ale no, Kylie. Ja ti pomôžem. Ako sa len bude dať,"objala ma Stella. 
"Ďakujem, Stell. Si úžasná kamarátka, aj keď by si ma mohla menej často vyhadzovať z izby kvôli tomu, že si chceš priviesť chlapca,"zasmiala som sa. Stella mi venovala úsmev a postavila sa. "Myslím, že čoskoro tu budú hostia. Bež sa prezliecť, a pôjdeme ich privítať. Počkám ťa na recepcii." Ešte chvíľku som posedela v záhradke a kochala sa tou krásou. Všade palmy, ruže, tulipány a iné kvety. Nádhera. No keď som začula, ako pred rezortom zaparkoval autobus, rýchlo som vyskočila na nohy a už som bola na recepcii. No Mike ma hneď otočil.
"Kylie, drahá. Prosím ťa choď do baru, lebo vieš že noční hostia radi trávia čas v bare hneď ako prídu. Tak aby neprišli do prázdneho." Prevrátila som očami a vrátila sa do baru. Škoda, chcela som uvítavať hostí. To ma baví veľmi, aspoň si ich omrknem a hneď viem, komu sa v rezorte vyhýbať, haha.

Harry
Na letisku v Punta Cana ma ovalila vlna horúceho vzduchu. Bola to ako tropická facka. Na oči som si nasadil okuliare a spolu s chalanmi sme vošli do letiskovej haly. Auto do rezortu Secrets Royal Beach nás už čakalo pred letiskom. Konečne zaslúžená dovolenka po mesiacoch na tour.


Kylie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára