utorok 29. apríla 2014

#3 Summer Love

Harry
Hneď, ako sme prišli do rezortu, šiel som po kľúče od mojej izby a od izby Nialla a Barbary. Vybavil som to celkom rýchlo, a okrem karty od izby sme dostali všetci traja aj náramky - aby sa vedelo, že sme z rezortu. Nasadili sme si ich na ruku.
"Takže, čo teraz? Idete spať?"spýtal som sa.
"Ja pôjdem, ale vy sa tu kľudne môžete prejsť alebo zájsť do baru na drink,"povedala Barbara. Dala Niallovi pusu na líce, zobrala mu kartu od izby a išla k výťahom. My s Niallom sme sa teda rozhodli to tu preskúmať. No keď sme zistili, že v tej tme toho moc nepreskúmame, zašli sme do baru na pohárik. Sadli sme si na barové stoličky a čakali, kým sa na nás barmanka obráti.
"Čo si dáte, páni?" Mala nádherný úsmev. Na menovke som prečítal, že sa volá Kylie.
"Ja si dám mojito,"povedal Niall a pozrel na mňa. Okrem Nialla na mňa zvedavo pozerala aj Kylie. 
"Ja si dám jahodové mojito,"povedal po chvílke váhania. "Kylie,"doplnil som a usmial sa. Zasmiala sa a začala pripravovať nápoje.
"Harry, ešte sme len prišli a ty už balíš barmanku?"šťuchol domňa Niall.
"Je zlatá. A nebalím ju."
"Ja niesom ako chalani, že ti budem zakazovať baliť baby na dovolenách. Len ťa chcem upozorniť, že ak sa s ňou zamotáš a niečo medzi vami bude, tak môže prísť o prácu."
"Ako to?"
"Pretože animátori a pracovníci hotelu nesmú mať nič s hosťami. A zvlášť keď sú tí hostia ešte aj celebrity ako my, z toho by bol škandál pre nás aj pre hotel."

"Odkedy si takýto vzdelaný?"zasmial som sa.
"Tiež som chcel byť niekedy animátor, tak som si takéto veci pozisťoval,"hrdo sa usmial. Za pár minút nám naše drinky priniesla Kylie. Viac sa nám už nevenovala, ale kecala s nejakým opáleným chalanom na druhej strane baru. Celú dobu som ju sledoval a len jedným uchom počúval to, čo hovorí Niall. Myslel som si, že si to nevšimne, ale všimol.
"Ty ma vôbec nepočúvaš!"povedal naštvane.
"Počúvam. Veď si hovoril o.. surfovaní nie?"
"O tom som hovoril pred desiatimi minútami ty magor. Poďme radšej na izbu, pretože sa z nej zblázniš,"pokrútil hlavou a potiahol ma za ruku. Bol som už unavený, tak som výnimočne s Niallom súhlasil. Výťahom sme sa vyviezli na 3.poschodie. Naše izby boli skoro pri sebe, medzi nami boli len dve izby. 
"To nám dali preto, aby som nepočul ako si s Barbarou užívate,"so smiechom som žmurkol na Nialla, keď bol pri svojej izbe.
"Ty si taký idiot, Harry,"začul som za chrbtom, keď som vchádzal do izby. Zamkol som dvere a dal som si rýchlu sprchu. Obliekol som si čisté boxerky a tielko, zatiahol záves a šiel som rovno spať. 

**

Bolo deväť hodín a ja som na posteli odfukoval po veľkých raňajkách. Rada do budúcna - na dovolenkách sa nikdy neprejedať na raňajkách. Myslel som si, že takto na posteli s plným bruchom budem až do večera, no keď som spoza otvoreného balkóna začul hudbu, vyliezol som, aby som zistil čo sa deje. V bazéne rovno podomnou niekoľko desiatok ľudí cvičilo a tancovalo! Bolo to hrozne vtipné. 
"Čo sa rehoceš? Nepridáš sa k nim?"o dva balkóny ďalej na mňa kričala Barbara. Zakýval som jej s úsmevom a zakýval som hlavou.
"Čosi, niesom blázon."
"No, tvoj najlepší kamarát je."
"Počkať, Niall je tam medzi nimi?"začal som sa smiať ešte viac.
"Áno. Hneď, ako zistil, že sa každé ráno cvičí vodný aerobik, bol celý nadšený. Volal aj mňa, ale odmietla som."
"Ani sa ti nečudujem." Pozrel som sa do bazéna a snažil sa pohľadom nájsť Nialla, no namiesto neho som našiel niekoho iného. Tú barmanku zo včera. Ani za nič som si nevedel spomenúť na jej meno! Ona cvičila aerobik a išlo jej to dosť dobre. Bola ohybná a mala veľmi peknú a opálenú postavu. Radšej som zaliezol späť dovnútra, aby ma nepristihli ako ich špehujem pri cvičení. Prezliekol som sa do plavok, zobral si klobúk a okuliare a zišiel som dole. Uvelebil som sa v lehátku a sledoval som, ako Kylie cvičí aerobik. Áno, Kylie, tak sa volá. Nesmiem to zabudnúť.

"Špehuješ?"sadol si na lehátko vedľa mňa Niall. Pozrel som na neho spoza okuliarov.

"Nie. Prišiel som ťa počkať."
"No jasné, si tu kvôli tej barmanke."
"Ani som nevedel, že tu je,"zaklamal som, aby som nevyzeral ako nejaký úchyl. "Ideme na pláž?"zmenil som tému.
"Poďme, na pláž som sa tešil celé dva týždne." Zobrali sme si teda uteráky z recepcie a šli sme na pláž. 

Nemohol som sa vynadívať na to čisto modré more, biely piesok.. Vyzeralo to tam ako v raji. Odložili sme si uteráky na lehátka a šli sa osviežiť do vody. Ešte aj na pláži hrala skvelá letná hudba, a to dodávalo lepšiu atmosféru. Vyšiel som na breh, zaboril nohy do piesku a len tak sedel. Cítil som, ako na mňa páli slnko. Bolo to príjemné.
Sedel som tam sám, pretože za Niallom prišla Barbara a tak si spolu plávali na nafukovačke a užívali spoločné časy.
"Nezabudli ste sa natrieť?" Zložil som si okuliare z očí a otočil sa. Na tvári sa mi objavil široký úsmev.
"Tak veľmi som sa ponáhľal na tvoju hodinu aerobiku, že som si nestihol zobrať krém. No hodinu som nestihol tiež,"pokrútil som hlavou a zasmial sa. "A prečo mi tykáš?"
"Pretože ste môj hosť,"prevrátila očami.
"Veď sme takmer rovnako starí. Koľko máš vôbec rokov, Kylie?"
"19, pán Styles."
"No vidíš, ja mám 20. A odkiaľ vieš moje meno??"prekvapene som sa opýtal.
"Niesom z jaskyne,"zasmiala sa.
"Prosím, prosím, urobím čokoľvek, len mi netykaj. Kľudne ma ťahaj za vlasy, štekli, len mi netykaj." Vyzula si žabky a sadla si vedľa mňa.
"Tak teda dobre. Nerobím to často v práci, ale ja som Kylie,"s úsmevom mi podala ruku. Najskôr som nechápal, čo robí, veď ju už poznám. No potom som to pochopil a tiež jej podal ruku.
"Ja som Harry,"zasmial som sa. Celá tá situácia mi prišla vtipná, ale bol som rád, že sme sa oficiálne zoznámili. "Povieš mi niečo o sebe, Kylie?"
"Bohužiaľ nemám na teba čas. Musím pracovať."
"Tak to je škoda. Dúfam, že sa počas dňa niekde stretneme."
"Určite. Musím už ísť, tak ahoj a nespál sa!" So smiechom som jej zakýval a nasadil si okuliare. Úžasné spríjemnenie dňa. 
"Harry, kto bolo to dievča, čo tu s tebou sedelo?"opýtala sa Barbara, ktorá za sebou ťahala Nialla na nafukovačke.
"To bola jedna animátorka, Kylie."
"A vy sa poznáte, alebo čo?"
"Čo ťa do toho Barb?"zasmial som sa a pokrútil hlavou.

"Páči sa mu, ale nepoznajú sa,"zamontoval sa do toho Niall.
"Pýtal sa ťa niekto niečo? Náhodou, už sa poznáme,"postavil som sa.
"Kam ideš?"opýtal sa.
"Na lehátko."

Kylie
Spolu so Stellou a Chloe sme utierali stoly v jedálni. Obed sa mal začať za pár minút a my sme ešte museli vyložiť dezerty.
"Baby, doutierajte tie stoly, ja sa postarám o dezerty,"povedala som a zašla som do kuchyne. Pobrala som tácky s koláčmi a pekne ich uložila na stôl. Ešte štyrikrát som sa otočila do kuchyne, pretože tých dezertov bolo hrozne veľa. 
"Máme hotovo? Všetky dezerty sú na stole, Kylie?"spýtala sa Chloe. Prikývla som. Tak sme sa postavili ku dverám a vítali sme hostí na obed. Medzi nimi sa objavil aj Harry. Zakýval mi a ja som mu venovala iba úsmev. Nemôžem sa tváriť moc priateľsky, pretože by to Mikovi prišlo divné. Už raz sa mi podarilo urobiť si problém, že som sa objímala s hosťom a skoro ma vykopli. Takže si to znovu nemôžem dovoliť. 
"Kylie, môžeš na sekundičku?"chytil ma za plece Mike. Stuhla mi krv v žilách. Čo ak si všimol moje a Harryho pohľady? "Čo máš dnes večer?" Odľahlo mi.
"Nič."
"Výborne. Tak by si mohla za mňa zobrať službu?"
"Nemôžem, Mikey. Zajtra od rána idem aj so Stellou na tú pláž. Ten výlet,"mykla som pleciami.
"Ach, tak nič. Tak pokračuj v práci." 

**
Siestu som strávila tak, že som v hojdacej sieti čítala knihu a pila ľadový čaj. Konečne som si našla chvíľku, aby som si mohla takto oddýchnuť a dobre mi to padlo. Táto várka hostí je pokojnejšia, a keď je siesta, tak naozaj odpočívajú vo svojich izbách či na pláži a nebláznia sa v bazéne alebo sa nenaháňajú. 
"Môžem sa spýtať čo to čítaš?"spýtal sa milý dievčenský hlas. Posadila som sa na sieť, čím som jej urobila miesto a podala jej knižku do ruky. "Na vine sú hviezdy. Milujem tú knihu."
"Aj ja. Už ju čítam asi piatykrát,"zasmiala som sa. Pozrela som sa na dievča, ktoré pozorne študovalo obálku knihy. Hneď som ju spoznala! "Niesi ty Barbara Palvin?"opýtala som sa tak trochu nemiestne. Odkašlala si a zasmiala sa.
"Áno, som."
"Och, prepáč, že som taká doterná. Ale môžem sa spýtať čo tu robíš?"
"Niesi vôbec doterná. To ja som sem za tebou doliezla a vypytovala sa na knihu,"zasmiala sa. "Som tu na dovolenke so svojim priateľom a jeho najlepším kamarátom. A ty sa ako voláš?"
"Ja som Kylie, teší ma. Inak si úplne úžasná, môj obľúbený anjel z Victoria's Secret."

"To ti ďakujem. Prosím ťa, neporadila by si mi, čo sa tu robí počas siesty? Pretože tí dvaja idioti zaspali a ja sa tu teraz nudím a otravujem ťa. A ja som až moc živý človek,"zasmiala sa.
"Úplne ťa chápem. Všetci moji kolegovia spia, zatiaľ čo ja chodím buď do mesta, zabehať si, opalovať sa a podobne. Dá sa tu robiť čokoľvek. Ak by si chcela, tak keď vyjdeš z rezortu - tam sú rôzne vodné atrakcie. Stojí to veľa peňazí ale stojí to zato."
"A nešla by si tam zajtra somnou? Lebo ja tam asi netrafím."
"Kľudne. Len zajtra idem ako vedúca na výlet na pláž, ktorá je akoby úplne odrezaná od sveta, no nieje. Sú tam zvieratá, kokosy a banány na palmách.. Ale do siesty by sme mali byť späť."
"Dobre, tak ja si ťa zajtra ešte nájdem,"zasmiala sa, na rozlúčku mi zamávala a odišla. 



Kylie


Harry


4 komentáre:

  1. Krása !!!! I love summer love......! mám jednu otázku...... Máš v pláne dokončiť Everything Has Changed ? pretože ja tú poviedku zbožnujem a nechcem aby to hentak dopadlo :(((((((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie, v EHC už pokračovať nebudem.
      a Summer Love píšem len tak pre seba, ani neviem že to niekto číta :O

      Odstrániť
  2. Dokonalosť :3 ^^ Dúfam,že budeš pokračovať :-) Je to megáá :33 A ak sa smiem opýtať ako sa volá v skutočnosti volá ta Kylie??

    OdpovedaťOdstrániť