streda 23. apríla 2014

#1 Summer Love

Posadila som sa na posteľ a obzrela sa po hotelovej izbe. Stella na izbe už nebola, takže buď šla behať alebo som zase zaspala. Vytiahla som mobil spod vankúšu a skontrolovala čas. Boli tri minúty pred ôsmou! Meškám na raňajky už polhodinu. Ako to, že ma nezobudila? 
"Zabijem ju,"zamrmlala som si, zatiaľ čo som sa na seba navliekla voľné biele šaty. Na kombinovanie oblečenia čas nebol, prečesala som si vlasy a hneď som bežala do jedálne.

"Kylie čo tu robíš?"opýtal sa prekvapene Joe, ďalší z mojich kolegov. "Dnes ráno nemáš službu. Si na večeri, nepamätáš sa?" Capla som si po čele. No jasné, preto ma Stella nezobudila. Ona si prehodila službu, pretože večer má schôdzku s jednym mladým chalanom, čo zajtra odchádza. Rozlúčkové rande. Nerozumiem, prečo to robí. Máme to výslovne zakázané - nejak sa zbližovať s hosťami. Síce sem chodia vážne pekní chlapci a veľa z nich má aj záujem zblížiť sa, musím byť chladná ako ľad. Niesom z tých, čo dodržujú pravidlá, ale tu nemám na výber, pretože keby stratím túto prácu, pravdepodobne nemám kde bývať. 

"Takže sa môžem vrátiť do izby?"
"Keď si už tu, tak sa môžeš naraňajkovať." Prikývla som a zobrala som si veľký tanier. Prechádzala som medzi švédskymi stolmi a nakladala som si jedlo za jedlom. Tentokrát som si dala slané raňajky - párky, slanina, trochu zeleniny a nejaká omáčka. Zobrala som si dva kusy pečiva a prisadla si k nášmu stolu , k stolu animátorov. Zatiaľ tam bola len Natalie a Chloe. 
"Dobré ráno, baby,"pozdravila som ich s úsmevom.
"Dobré,"jednohlasne odzdravili. Obe vyzerali byť dosť unavené.
"Mali ste včera službu?"
"Mali, ale nie s celým hotelom. S deťmi! Kylie, nevieš si predstaviť ako ma tie decká zmordovali. Boli sme s nimi minimálne do polnoci, aj keď program bol len do desiatej,"zafňukala Natalie. 
"Vešali sa po nás ako opice,"pokrútila hlavou Chloe a odpila si z pomarančového džúsu.
"Dobré ráno sa praje,"začula som za svojim chrbtom. Stál tam Ben a Kyle. "Držíte nám miesto?"
"Samozrejme, ale iba ak mi prinesiete džús. Ben, prosím,"rozkošne som sa usmiala na Bena. Nadvihol obočie, no usmial sa a odkráčal k nápojovému stolu. Kyle si zatiaľ sadol medzi mňa a Natalie a pustil sa do svojej veľkej porcie raňajok. "Hej, Kyle! Ukradol si mi miesto pri Kylie,"šťuchol Ben do Kyla.
"Tak prepáč, som nevedel, že to tu máš rezervované,"zamrmlal si popod nos. Pokrútila som hlavou a venovala sa svojmu tanieru. 

Keď som sa vrátila z raňajok, prezliekla som si riflové high waisted šortky a volnejšie tielko vo farbe mint. Pripla som si menovku s logom, názvom hotela a mojim menom. Trochu som sa upravila, rozčesala si vlasy, zobrala slnečné okuliare a šla som do miestnosti v hlavnej budove, kde sme mali dohodnuté stretnutie. 

"Takže, konečne sme všetci tu. Dnes v noci príde nový turnus, budú tu dva týždne, niektorí tri. Tento turnus bude ale niečím špeciálny,"rozhovoril sa náš vedúci, Mike. "Okrem toho, že ako vždy prídu normálni ľudia, rodiny, partie, páriky či jednotlivci, prídu špeciálni hostia."
"Nejaké celebrity?"spýtala sa Chloe.

"Áno. Prídu celebrity. A kedže sú to veľké celebrity, priletia zvlášť a zvlášť ich bude treba vyzdvihnúť na letisku. Tiež nemôžte nikomu, ale skutočne nikomu hovoriť, že tu sú, keď sem už prídu. Chcú mať súkromie a užiť si to tu, a my sme im sľúbili diskrétnosť."
"Aj nám povieš o koho ide?"
"Nie, Kylie. Ale je to partia chalanov a sú mladí. Dnes večer sa s nimi určite stretnete. Chceš ísť po nich na letisko?"
"Nie nie. Len ma zaujmalo čo sú zač, keď s nimi takto jednáme. Keď tu pred dvoma mesiacmi bola Cara Delevingne so svojou frajerkou, tak sa takýto cirkus nerobil."
"Ale Cara prišla neohlásene. A prečo sa toho nechceš ujať?"
"Dnes robím v bare. Večer."
"Aha, tak čo keby šla Vicki s Benom?" Obaja prikývli. "Fajn. Tak ostatné je dohodnuté, prosím, nezabudnite že máte službu alebo idete na letisko, alebo čokoľvek. Môžete ísť,"kývol rukou a všetci sme sa rozpŕchli.

"Prečo si nešla po tých chlapcov? Možno by si s niekým padla do oka, a niekto bohatý by sa v tvojej situácii zišiel,"chytila ma za plece Stella.
"Si krava, Stella,"pokrútila som hlavou a zasmiala sa.
"Čo? No tak nehovor, že by ti nejaký bohatý fešák vadil."
"Ako vieš že to budú fešáci?"
"To je jedno, ale majú peniaze."
"No tak prepáč, ale ja zlatokopka niesom,"prevrátila som očami a otvorila dvere do našej izby. 
"Nemyslela som to tak.. Ale.. no to je jedno. Čo ideš robiť?"
"Mám ranný aerobik. Ponáhľam sa, moc ma nezdržuj." Vytiahla som zo šuflíka ružové plavky. Zamkla som sa v kúpeľni a prezliekla sa. Dominikánska Republika mi robí dobre. Konečne niesom biela ako smrť, ale mám krásnu bronzovú farbu. Občas ďakujem Bohovi, že som sa tu ocitla. A to som sa tu ocitla čistou náhodou.


Kylie Ella Hemmings

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára