piatok 29. novembra 2013

#39 Everything has changed

som sklamanááá :(komentáre k minulej časti išli veľmi ťažko:( 6 komentárov, to bola až taká nudná?!:D no nemohla som sa dočkať, kým vám pridám túto časť, tak po dlhej dobe je tu časť tak skoro, už po troch dňoch! :D som zvedavá na vaše reakcie- nezabudnite zanechať názor dole v komentároch, beriem aj kritiku, len proste niečo napíšte :( :D dúfam že sa vám táto časť bude páčiť, možno vás to trochu zaskočí, no v živote sa veci vedia poriadne zvrtnúť... a tu to bude skvelý príklad, ako niečo dokáže tak rýchlo zničiť. ďalej nič nehovorím ;)

Ležala som na posteli a hladkala Harryho po chrbáte. Ten spokojne spal vedľa mňa a ruky mal obmotané okolo mojich bokov. Bolo len deväť hodín večer.. Už som bola v polospánku, keď zrazu začal Harrymu vyzváňať mobil. No ním to ani nepohlo, spal ďalej. Načiahla som sa poň a zodvihla.
"Harry?"ozval sa známy hlas z telefónu. Nialler.
"Niall?"
"Ty niesi Harry."
"Ja som Jasmine,"potichu som sa zasmiala.
"Jééj ahoj Jas. Si s Harrym?"
"Áno. Je hneď tu pri mne."
"A čo robí, keď nemohol zdvihnúť? Hádam som vás pri niečom nevyrušil."
"Preboha nie,"zasmiala som sa. "Spí."
"To som rád. No, mal som dnes prísť aj s Louisom, neviem či na to zabudol. Tak mu povedz.."
"Nie, kľudne prídite! Ja sa s vami rada zabavím, tento by len stále spal,"pozrela som sa na Harryho a pokrútila hlavou.
"Tak dobre teda. Chceš aby sme zobrali niečo na jedenie?" Nadiktovala som Niallovi na čo mám chuť a vrátila som mobil späť pri Harryho. Opatrne som "vyšla" z jeho objatia a prikryla ho. Vyšla som z izby a privrela som dvere. V kúpeľni som sa trochu učesala a upravila, veď predsa prídu Loui a Niall, tak nechcem vyzerať akoby som práve vyšla z jaskyne. 
Nestihla som ani upratať ten Harryho bordel čo tam mal a chalani už prišli. Vyzváňali na zvonček až kým som im konečne neotvorila. 
"Viacej zvoniť nešlo?"nadvihla som obočie.
"To Louis, ja som mu hovoril nech prestane,"povedal Niall na svoju obranu. Louis iba prevrátil očami.
"Rada vás vidím chalani,"objala som ich oboch.
"Dlho som ťa nevidel, Jas. Naposledy vtedy v tom klube, ale to asi iba polhodinu,kým.."povedal Louis, no skočila som mu do reči.
"Kým si bol triezvy. Aj ja si ťa iba tak matne pamätám,"zasmiala som sa. Chalani vošli dovnútra a hneď sa usadili na gauč. Ja som išla do kuchyne po poháre a rôzne misky. "Priniesli ste niečo na jedenie, že?"
"Áno, asi tri tašky ak si si nevšimla,"poznamenal Louis. Vrátila som sa do obývačky a sadla si medzi chalanov.
"Harry stále spí?"
"Áno. Ako bábätko. Ani budiť ho nebudem."

"Nenaštve sa, že sme ho nezavolali?"
"Ale Louis, prosím ťa. Nieje dieťa, a na mňa sa neurazí určite,"zasmiala som sa a vyložila si nohy na stôl.

"No veď jasné, keď teba má najradšej,"povedal s úsmevom a otvoril krabicu s pizzou. Zobrali sme si po kúsku a zapla som televízor. Ten sme však celkom ignorovali, skôr sme sa rozprávali a všeličo preberali. Potom som niekde vyhrabala Človeče.. Niall a Louis ho chceli samozrejme hrať, tak mi nezostávalo nič iné len sa prispôsobiť.
Hodiny ukazovali niečo pred jedenástou a Harry si stále v pokoji spal. Aj napriek obrovskému hluku, čo sme tam s chalanmi robili. Buď sme s niečim buchotali, nahlas sa smiali, prekrikovali sa alebo podobne. 
"Louis, zase podvádzaš! Vráť toho panáčika na políčko inak už s vami nikdy nič nehrám,"povedala som mierne naštvane. 
"Hej, ja nerobím nič zlé."
"Nie, Niall? A kto si posunul dvoch panáčikov do domčeka pred pár minútami, keď som bola zohriať pizzu?"nadvihla som obočie.
"Dobre, táto hra pre nás neni vhodná. Nemáš tu nejaký film?"
"Pýtaš sa, akoby sme boli v mojom byte. Vy sa tu vyznáte viac, nájdite dačo.." Louis sa postavil a začal sa hrabať v Harryho šuflíkoch. Bože, ten keby to videl.. asi by nás zabil.
"Myslím, že som niečo našiel. Máte chuť na.. The Hunger Games alebo Harry Potter alebo nejaké komédie?"
"Hunger Games,"povedal Niall.
"Komédie,"povedala som zase ja.
"Prepáč Niall, ale tiež by som si radšej pozrel komédie,"mykol pleciami Louis. Vybral nejaké dvd a podišiel k prehrávaču dvdčiek. No potom sme zase nevedeli, ako sa to zapína, ako to zapojiť do televízora. Harry to tu má až moc moderné, vôbec sme sa v tom nevedeli vyznať.
"Hej.. Čo sa tu deje? Niall čo tu robíš? Louis? Jasmine, vysvetlíš mi to?"ozval sa na schodoch rozospatý Harry. Otočila som sa k nemu a usmiala sa. Stál na tých schodoch ako také malé dieťa, keď sa zobudí z nočnej mory a ide za rodičmi. Vlasy mal strapaté na všetky strany, oči ešte prižmúrené a cez seba mal prehodenú deku. 
"Dobré ráno, zlato. Pospal si si, a tak som si zavolala tu chlapcov,"usmiala som sa.
"A to načo akože?"znel mierne podráždene. Samozrejme, že som ho len provokovala. 
"Aby som ťa nemusela budiť."
"Mohla si ma kľudne zobudiť,"zišiel dole po schodoch. Postavila som sa k nemu a zasmiala sa.
"Ale nie, veď si bol s nimi dohodnutý. A zabudol si nato, tak som im nechcela zrušiť plány. Nič zlé sme nerobili, neboj sa,"chytila som ho za ruku.
"Bože ty si strašná,"dal mi pusu.
"Čo si si myslel, že si nás zavolala do trojky?"uškrnul sa Louis.
"Sklapni Tomlinson. Dúfam, že ste mojej drahej nič zlé nerobili."
"Nie, ale ona nám hej,"zakričal Niall z gauča. Hodila som po ňom vankúš a išla k telke. "Inak Harry, mohol by si niečo urobiť s tým dvd. Nejde to."
"Ja viem. Je pokazené."
"A čo budeme akože celý večer robiť?!"rozhodil rukami Louis.
"Mám konzolu."
"Mám ťa najradšej na svete, Harry. Kde ju máš?"zaškeril sa Louis.
"Tu, našiel som ju!"zakričal Niall zhora. Kedy sa tam dostal? O pár sekúnd bol už dole a zapájal konzolu do televízora. S Louisom chmatli po ovládačoch a zapli si futbal. "Budeme sa striedať,"rozhodol Niall. S Harrym sme si sadli medzi nich a sledovali ich hru. Teda iba Harry. Mňa to vôbec nebavilo. Normálny, živý futbal ma veľmi baví, ale keď to hrajú dvaja blázni na hernej konzole, je to nuda. Vyložila som si nohy na Harryho a oprela sa o neho.
"Ooo, našu Jasmine to nebaví?"spýtal sa Louis, no od obrazovky neodtrháva oči.
"Nie. Hráte ako mantaví,"pokrútila som hlavou.
"Tak si to skús sama, keď si múdra!"podával mi Louis ovládač.
"Bro,nechcem byť zlý, ale ukludni sa,"povedal Harry. Louis na mňa hodil vražedný pohľad a vrátil sa k hre. Otočila som hlavu k Harrymu a na pery mu vlepila bozk. 

Prisahám, že ak u nás chalani neboli minimálne do jednej, tak u nás neboli vôbec. Ja som si už išla o polnoci lahnúť, lebo som bola hrozne unavená. No Harry s nimi zostal dole a hrali sa na konzole. Hulákali, kričali po sebe, kričali od šťastia či všeliaké povzbudzujúce výkriky a ja som nemohla spať. Podarilo sa mi zaspať len nachvíľu. Keď sa Harry vrátil späť do spálne, zhodil lampu a celá sa rozbila.. To ma zobudilo a skoro som dostala infarkt.
"Prepáč, zlato. Nechcel som ťa zobudiť,"sadol si ku mne a dal mi pusu na čelo.
"Aj tak som moc nespala.."
"Boli sme moc hluční?"
"Viac ako dosť. Už odišli Louis s Niallom?"
"Áno, teraz."
"Koľko je hodín."
"Skoro dve."
"A ideš spať už?"
"Hej, len sa prezlečiem." Otočila som hlavu na druhú stranu a zatvorila oči. O niekoľko minút som zacítila tlak na posteli, ako si niekto sadá a o chvíľu som už cítila Harryho ruky na mojich bokoch. 
"Dobrú noc,"pošepkala som.
"Dobrú, Jas." Otočila som sa ešte, aby som mu dala pusu a potom som sa už ponorila do ríše snov..

Keď som sa zobudila, ležala som na veľkej posteli sama. Pootvorila som oči a obzrela sa po izbe. Harryho nohavice aj tričko tam neboli. Pravdepodobne odišiel do obchodu, alebo si niekam musel odskočiť. Zobrala som do ruky mobil a odblokovala som ho. Desať hodín aj niekoľko minút ráno. Na ploche mi blikala poznámka: Musel som ísť do mesta a do obchodu, dole ťa čakajú raňajky. ľúbim ťa, Harry x. Takže som mala pravdu. Usmiala som sa na mobil a odložila ho na nočný stolík. Postavila som sa z postele a podišla k oknu. Odostrela som žalúzie a chvíľu hladela z okna. Kvapky daždu stekali po okne a búchali na parapetu. Ľudia chodili z jednej strany na druhú s prevažne čiernymi dáždnikmi. Čierne dáždniky sú premňa hrozne deprimujúce. Vždy, keď vidím človeka s čiernym dáždnikom, pomyslím si, že ho niečo trápi. Preto mám farebný dáždnik. Nič ma netrápi. Som šťastná, a ukazujem to tam, kde sa dá. Dokonca aj cez farbu dáždniku.
Moje premýšlanie prerušil môj hladný žalúdok. Zatiahla som žalúzie späť a zišla dole do kuchyne. Na kuchynskej linke ma čakala miska s ovocím a ovsenými vločkami. Milé. Zjedla som to za stolom a pri tom som zašla na twitter. No nedalo sa mi tam moc byť. Moje upozornenia boli ako zblázené. Stále mi niečo blikalo, pípalo a sekal mi z toho celý mobil. Čo sa stalo, keď mi zrazu tak veľa ľudí píše? Vsadím sa, že ma niekto spomenul v tweete. Najbližšie asi Niall. Mobil som radšej odložila a dojedla raňajky. Potom som po sebe spratala veci , čo znamená že som všetko nahádzala do umývačky. Počas toho som začula, ako niekto klope na dvere.
"Harry ak si to ty a zabudol si si kľúče, tak si ma neželaj!"zakričala som a vložila posledné taniere do umývačky. Zapla som ju a podišla ku dverám. Otvorila som, no nikto tam nestál. Bože, niekto si chce pripadať asi vtipný. No zbadala som zrolované noviny na rohožke. Tak možno to bola poštárka. Nevedela som, že si Harry objednáva noviny. Zobrala som ich a zatvorila za sebou dvere. 
"Toto nie. Nie,"spanikárila som, keď som uvidela hlavný titulok na prednej strane. Otvorila som noviny a do očí sa mi natiskli slzy. "To nieje pravda,"pošepkala som so stiahnutým hrdlom a s plačom som sa zrútila na zem.


Uplakaná som sa pozerala na fotku na hlavnej strane novín. Moje slzy ešte dopadali na noviny a rozmáčali malé písmenká, ktoré som ešte ani nestihla prečítať. Utrela som si slzy a čítala som:
Niesú to ešte ani tri mesiace, čo Harry Styles (19) začal randiť s mladou speváčkou Jasmine Cooper (18), a už si stihol nájsť novú "slečnu na zábavu". Stylesa viacerý novinári pristihli pri stretnutí s neznámou blondínkou v Londýne. Nič by na tom nebolo zvláštne, keby sa zadaný Styles s blondínkou celú dobu romanticky neobjíma a nedarúva jej letmé bozky do vlasov. Neznáme zdroje hovoria, že toto nieje prvýkrát, čo sa títo dvaja stretli. Pred dvoma dňami boli spolu videní v kaviarni v Londýne. Dokonca sa nám podarilo zistiť, že neznáma blondínka nieje až taká neznáma - ešte keď Cooperová nebola 'hviezda', s touto slečnou boli najlepšie kamarátky. Odkedy však začala randiť s mladým spevákom, viac sa nestretávali. A vie o jeho romániku jeho priateľka Jasmine? To, že sú stále spolu potvrdzujú fotky z instagramu Cooperovej a Stylesa a tiež správy na ich osobných Twitteroch. Kto vie, čo mu na toto povie Jasmine? Bude znášať to, že sa za jej chrbtom stretáva s jej najlepšou kamarátkou?

Harry
Musel som vstať už o ôsmej, aby som stihol kúpiť pár vecí na zajtra, kedže odlietame na tour. A nemal som plavky a potreboval som tiež nejaké košele a iné veci. Všetko som stihol kúpiť do dvoch hodín. O pol jedenástej som už bol doma. S plnými rukami som otvoril dvere. Tašky som zložil na zem. Bolo nejaké podozrivé ticho. Myslel som si, že Jasmine ešte spí. No potom som začul hluk zhora. Vyzul som sa a bundu som si zavesil na vešiak a vyšiel som hore. Už na schodoch som počul vzlykanie.. a plač.. Jasmine plakala. Vybehol som po schodoch do spálne.. a Jasmine sa balila.
"Zlato, čo robíš?"opýtal som sa opatrne. Pozrela na mňa uslzenými očami.
"Pýtaš sa čo robím? Ty sa pýtaš čo robím?"vykríkla a hodila po mne nejaké noviny. Otvoril som a na hlavnej stránke som uvidel vec, čo som vidieť nikdy nechcel. Svoju fotku s Lauren, ako sa objímame na tom úrade. Nie, to nie. To sa nemohlo stať. Nikto nás nevidel.
"Ja ti to vysvetlím. Prosím nechaj ma to vysvetliť."
"Vypadni! Alebo vieš čo? Vypadnem ja! Urobím ti to ľahšie, a môžeš si sem nasťahovať Lauren. Môže sa sem nasťahovať aj s tým deckom, ktoré je tvoje, že?" Stále hrozne plakala.

"Jasmine čo to rozprávaš? Nikam nechoď, ja ťa nepustím. To dieťa neni moje, ani s Lauren nič nemám. Prosím, môžem to vysvetliť?"
"Nič mi nevysvetľuj. Nechcem od teba už nič počuť." Zatvoril som dvere a postavil sa pred ne. Nikam ju nepustím, kým jej to nevysvetlím. Nemôže sa to skončiť jedným klamstvom. Nie, ja Jasmine nenechám ísť. "Vypadni od tých dverí!"skríkla.
"Ukľudni sa, drahá, ja.."
"Drahá volaj Lauren alebo nejakú s ktorou si ma ešte podviedol, ale nie mňa. Nechápem, čo to domňa vtedy vošlo. Vraj som ťa spoznala? Spoznala som len falošnú časť z teba. No stále v tebe je ten Styles, ktorého som spoznala na začiatku tour. Ten, ktorý klame, podvádza a je arogantný. Nezmenil si sa, ale ja naivná krava som verila že áno,"pokrútila hlavou a utrela si slzy.
"To nieje pravda. Vôbec nevieš, o čo ide. Zobrala si si to po svojom, ale nevieš ani kúsok z pravdy. Nechaj ma to vysvetliť a uvidíš, bude dobre."
"Nebude dobre. Už nikdy, Harry. Uhni z tých dverí, prosím. Lebo ti budem musieť ublížiť."
"Ubližuješ mi už tým, že mi neveríš."
"Ako ti mám veriť po tomto? Klamal si mi, klamal si mi že ideš za Zaynom, potom do štúdia. Aj teraz si bol za ňou?" Nenechala ma odpovedať, ďalej pokračovala. "A vieš čo? Teraz budem považovaná za úbohú kravu, ktorú budú všetci ľutovať ako malé decko, lebo jej EXpriateľ je neverné hovado, ktoré sa nedokáže udržať na uzde."
"Ty sa somnou rozchádzaš?" Sklopila pohľad a podišla ku dverám. Chcela cezomňa výjsť von, no chytil som ju za zápästia, ale asi príliš silno..

"Pusti ma, to bolí!"povedala s plačom a podlomili sa jej kolená. Vyplašene som ju pustil a ona rýchlym krokom ušla dolu.
"Jasmine, počkaj, prosím, vypočuj ma,"pár sĺz si našlo cestu von..
"Zbohom, Harry. Ži si svoj život, nevolaj mi a ani ma nijak nekontaktuj,"povedala a buchnutím dverí opustila môj byt. Zosypal som sa na zem s plačom. Stratil som ju? Je koniec?

18 komentárov:

  1. :OOOO wtf! :OOO :'(( prečo :O!!! :( ...prosím daj daľšiu časť :(( a nech jej to dáko vysvetlí ://

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to úúžasné :)) ale prečo taký koniec ? :O ja ,že si to dá vysvetliť :/...tak ale dúfam,že budú spolu :/ .. :))prosíím:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonaléé :OOO !! tento príbeh je táák úžasny :') T.O.P! a nech jej to vysvetlí !! a chcem daľšiu tak pridaj :33

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je niečo ták mega táto poviedka :) proste nemám slov ... ja už neviem čo mám písať.. :D .. proste je to nepopísateľné.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. milujem túto poviedku :3 je úplne úžasna ! si dokonalá spisovateľka :) neuveritelne ! teším sa na daľšiu časť :) a moooooc ! tak prosím pridaj :3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasne zlepšení deň :3 až na ten koniec ! bože ja ťa raz zabijem !!:D .. prečo odišla bože !! mala si to nechať vysvetliť.. :((( ..!! teraz som stoho smutná :D .. daj daľšiu časť .

    OdpovedaťOdstrániť
  7. je to úžasne , dokonalé, luxusné , krásne, megasuper atd. :') féést mám rada túto poviedku :)) potom mám viac energie ked ju čítam :3 je to niečo úžasne :* I love this story :')

    OdpovedaťOdstrániť
  8. je to dokonalý ale proč taký konec :/ tak ale doufam že budou spolu .. musí byt !! :D :)) ááá honem dej daľší dil :) protože chci vedet co se stane v daľším díle :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. This story is sooooo amazing !! <333 táto poviedka je pre mňa ako droga :33 a prepáč, že som neokomentovala v minulom diele .. ale nemala som wifi -_- .. ale teraz to už môžem čítať, tak som rada :333 a fééést .333 je to úžasne :3 Pane bože .rozplívam sa :')) tlieskam ti ;***

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty! Ty! Ty ! Kop si hrob!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ne to nemyslíš vážně že ne? Nemůžou se spolu rozejít to prostě nejde oni k sobě patří a žádná Lauren jim to nepokazí!!! Dej je co nejdřív zase dohromady! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. kopem hrob! pre Lauren! to čo ako? no nie moja pekná, oni dvaja s Jas budu spolu ci sa ti to paci alebo nie! a rychlo dalsiu :3 :P <3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jooj reveem!! Čo si to urobila? Si zlá :D :D Chudáci, ale tak nemal klamať -_- somnečakala takýto zlom.. :D Je to dokonalo-smutno-burtálno-bombové.. som zvedavá čo sa tam stane :P :D :D :D Len nech sú spolu.. plíís :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nenenene :O Nemužou se rozejít..Rychle další část a ať se dají zase rychle dohromady! :D Ale jinak to je super! :33

    OdpovedaťOdstrániť
  15. :OOOOOOOOOOOOOOO Nádherná ale oni sa nemôžu rozísť!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Skvelé :)) Opäť si nesklamala :) Teším sa na ďalšiu a to veľmi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. odpadla som :OOO kika to je brutálne daj ďalšiuuu :$$$

    OdpovedaťOdstrániť