nedeľa 21. apríla 2013

#52 Nobody compares to you

Amy
S Liamom sme sa pomaly začali chystať na ten večierok. Vôbec sa mi tam nechcelo ísť, stále sa mi zle dýchalo, ale čo pre neho neurobím. Dala som si sprchu a v uteráku som sa išla hrabať do skrine. Našla som jedny krásne šaty, o ktorých som ani nevedela že ich tam mám. Krátke, s ružovou sukňou a čiernym vrškom s véčkovým výstrihom, a pod prsiami bol pásik, cez ktorý mi trčalo brucho. Našla som k tomu zlaté sandáliky na podpätku, náušnice od Chelsie a malú kabelku do ruky.

"Nebude ti v tom zima?"opýtal sa Liam, keď ma uvidel v šatách. Zakývala som hlavou a z kozmetickej taštičky som si vybrala špirálu. Na riasy som si naniesla dve vrsty čiernej špirály. Špirálu som dala bokom a zobrala si červený rúž. Presne som si ho naniesla na moje plné pery. 
"S červeným rúžom vyzeráš..wow.."hladel na mňa Liam v zrkadle.
"Je to moc zlé?"zvraštila som čelo.
"Nie, práveže nie. Pristane ti,"povedal a chytil ma za boky. Postavila som sa na špičky a dala mu pusu na ústa. Usmial sa a silno ma objal. Tieto chvílky som milovala. Nebozkávali sme sa, žiadna erotika, nič. Proste sme sa iba objímali a užívali si samy seba. Po chvíli sa odtiahol.
"Musíme už ísť. Už sa to začalo,"chytil ma za ruku a tiahol von. Obula som si topánky a zobrala si kabelku a kabát. Ešte som sa rozlúčila s Lokim a vyrazili sme. Dole nás už čakal taxík, ktorý nás odviezol do klubu, kde sa konal ten večierok. Keď sme tam prišli, bol tam červený koberec, po ktorom sme museli prejsť aby sme sa dostali dovnútra. Cítila som sa tak trápne. Nikdy som po červenom koberci nešla. Teda raz, u mojej babky v spálni, ale tam ma neosvetlovali blesky foťákov. Hlavu som ponorila do Liamovej hrude a rýchlo sme odkráčali dovnútra. Nemám rada takýto hluk a takto veľa ľudí. Raz som bola na koncerte Beyoncé a v polovičke som musela odísť, lebo som sa necítila dobre. Ach, ten koncert bol ale skvelý. Stála som takmer pod pódiom, Beyoncé sa na mňa dokonca aj usmiala. Ona je môj ženský idol, milujem tú ženu. Mala som 15 rokov keď som na tom koncerte bola a odvtedy ju uznávam ako nikdy nikoho. Tak by som si priala ju vidieť ešte raz a môj ešte väčší sen je tancovať na jej koncerte. Ale je to asi také možné, ako to že teraz po mňa príde dúhový drak a odletíme do krajiny Oz. Ale ako sa hovorí Never say never. 
Odložili sme si kabáty a vošli dovnútra. Nebol to taký večierok, na aké sme chodili-reflektory,bláznivá hudba a mladí ožrani. Toto bol večierok na úrovni. Samí ľudia v oblekoch, ženy v šatách a časníci čo vám každú chvíľu pchali pod nos všeliaké jednohubky. Jeden z časníkov nám podal pohár so šampanským, ktorý sme si ochotne zobrali. Potom sme si šli sadnúť k Lousovi, Perrie a Zaynovi, ktorí sedeli za luxusne vyzdobeným stolom.
"Ahojte."pozdravila som ich. Usmiali sa a zakývali nám. Perrie si vymenila miesto s Liamom, sadla si ku mne.
"Wow, skade berieš tie úžasné šaty?"opýtala sa ma.
"Zo skrine. Ani som nevedela že ich tam mám,"zasmiala som sa. Rozprávali sme sa, a o takú hodinku prišli Niall so Siennou.
"Vy ste si dali na čas,"nadvihla som obočie.
"Nemala som si čo obliecť tak som si musela ísť kúpiť šaty. A navyše niesme posledný. Kde je Harry s tou jeho babou?"
"Oni sú už tu, len sa niekde motajú."
"Tak nič,"zasmiala sa Sienna a odpila si z drinku. Na tom večierku sme v podstate nič nerobili,len popíjali, jedli tie luxusné jednohubky a rozprávali sa. Na chvíľu sa k nám pridal aj Ed Sheeran. Ja som sa s ním vôbec nerozprávala, len som na neho pozerala a počúvala čo sa rozprávajú.
"Ty si Amy, že?"
"No,áno,"usmiala som sa. To bol celý náš rozhovor. 
"Amy, ty sa Eda hambíš?"opýtal sa ma Liam keď Ed odišiel.
"Nieee."
"Ale áno,"zasmial sa. "Keď bude teplejšie, tak mi povedal že nás pozýva na garden party. Tam vás pozoznamujem viac, nemáš sa ho prečo hambiť."
"Ale ja sa ho nehambím!"
"Poznám ťa láska, takto si sa hambila aj mňa prvýkrát vo vile."
"Tak toto preháňaš."
"Čo by. Presne takto si sa chovala."smial sa. Možno mal pravdu, ale len trošku. Eda som sa hambila, ale Liama nie. Alebo áno? Už si nepamätám.
"Dobre, o tomto už ticho. Dokedy tu ešte budeme trčať?"
"Nebaví ťa to tu?"
"Mala som sľúbeného Timberlakea a nieje tu. Takže- nie."
"Tss, a ja ti nestačím?"
"Stačíš,"dala som mu pusu. Pokrútil hlavou a odpil si zo šampanského. Pobudli sme ešte takú polhodinu a po desiatej sme sa vybrali domov. Obaja sme mali niečo vypité, teda niečo viac, takže cesta domov bola fakt zábava, taxikár musel mať radosť. Keď sme dorazili domov, Liam mu zaplatil a dotackali sme sa hore. Už vo dverách zo mňa strhával šaty a kedže mu to moc nešlo, v spálni som mu s tým pomohla. Potom som si už len lahla na posteľ a nechala sa unášať rozkošou, ktorú mi Liam spôsoboval. Bol taký drsný, ale mne sa to páčilo. Užívala som si každú sekundu, nechty mu zarývala do chrbta a obaja sme hlasno vzdychali. Po asi hodine sa Liam vyvalil vedľa mňa a hlasne vzdychol. Hlavu som si položila na jeho hruď a pomaly zaspávala.
"Dobrú noc,láska,"šepla som.
"Dobrú,"dal mi pusu na čelo.
Ráno som si ako pani vstala o jedenástej. Postavila som sa z postele a obliekla si župan. Pozrela som sa do zrkadla- zabudla som sa odlíčiť, takže som bola celá rozmazaná. V kúpeľni som si dala dole zvyšky makeupu, na tvár si natrela krém a vlasy som si dala do copu. Obula som si Liamove Batman papuče a zišla som dole. Liam bol vyvalený pred telkou a pozeral správy, popritom pil čaj.
"Dobré ráno,"skríkla som a otvorila chladničku.
"Že si aj vstala."zasmial sa. Pokrútila som hlavou a vybrala si jogurt z chladničky. Sadla som si Liamovi na kolená, čím som mu zabránila pozerať telku, kedže som bola rovno v obraze. Hlavu vykrúcal všeliako, len aby videl, no ja mu z nudy uhýbala tak, aby nič nevidel. Jednou rukou ma chytil za zápästie a začal ma štekliť.
"Prestáááň,"smiala som sa. Pokrútil hlavou a začal ma bozkávať. To sa mi už páčilo, nebránila som sa tomu. Po chvíli som sa odtrhla a išla odniesť kelímok od jogurtu do koša. Z jedálenského stolu som zobrala Liamov Macbook a sadla si na gauč. Zapla som ho, otvorila som twitter - nič nové, iba nejaké tweety a pár tisíc followerov naviac. "lazy monday with !" - hodila som tweet a šla som sa pozrieť aj na gmail, nebola som tak už riadne dlho. Ani som chodiť nemusela ! Samý spam, nech si kúpim novú práčku, chladničku, dinosaura a neviem čo. Jeden mail mi ale padol do oka. Bol od Helen Ferway. Otvorila som ho a začala som čítať.
Dobrý deň,
moje meno je Helen Ferway a som riaditeľka modelingovej agentúry FERWAY models. Nie sme síce známa agentúra, ale zato veľmi prestížna - robíme prehliadky pre Guess,Chanel a iné známe značky. Slečna Calder, na internete ste teraz rozoberaná téma, nebudeme si klamať. A musím vám povedať, ste veľmi charizmatická, máte krásne črty tváre a veľmi peknú postavu. Máte ideálne predpoklady na modeling a fotomodeling - až na vašu výšku, ale vysoké podpätky by to vyriešili. A preto vám dávam serióznu ponuku od agentúry FERWAY models.
Slečna Amy Calder, ponúkam vám zmluvu s agentúrou FERWAY models na štyri mesiace. Mali by ste zabezpečené všetko - od ubytovania až po veľmi pekný honorár. Chodili by ste po prehliadkach na celom svete a fotili pre významné značky a časopisy. Po dobu 4 mesiacov by ste dostávali honorár od FERWAY models a od spoločností, pre ktoré budete pracovať. Boli by sme veľmi radi, keby sa pripojíte do našeho modelingového teamu. Na vašu odpoveď čakáme, s pozdravom
Helen Ferway, riadieľka FERWAY models.


sexy gif, čo? :DDD :-* no, a teraz k pointe. čo si myslíte? ako Amy zareaguje na ten email, zoberie to, nezoberie to? alebo? :O vaše názory chcem vidieť v komentároch:3
a zdvihnem latku trošku, ak chcete dalšiu časť tak +10 komentárov, uvidíme či to dáte :)) 

15 komentárov:

  1. amy sa určite porozpráva prvé s Liamom....a keby mala odísť od Liama na 4 mesiace tak to nezobere ...dalšiuuu ja chcem vedieť čo povie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemusela by to zobráť alebo však ja neviem fuuu... bez Liama byť 4 mesiace?? dúfam že to nevezme :DDD inaQ super časť tak rýchlo dalšiúú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nemyslím si že to vezme.. bez Liama 4 měsice nevydrží :D.. No těším se na další:) a jako vždy užasná část

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvelá časť :) som zvedavá či to prijme ale podla mna hej :) ale ukáže to liamovi najprv dúfam teda :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásna čašť, bež a daj ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super, super :3 ďalšiu poďme! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. superná časť :) povie to liamovi podla mna a ten jej povie nech to prijme :D ona to prijme a potom sa urcite nieco stane :D ináč super časť :)
    S pozdravom tvoja verná čitatelka Martina :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Noo myslim ze sa.najprv poradi s Liamom ale neviem k akemu zaveru pridu, necham sa prekvapit :)) ...som rada ze uz je doma Amy a ja chcem tiez taky satnik ze len tam strcim ruku a uz v nej mam sexy saty :DDD nooo takze rychlo dalsiu :*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvelý príbeh :) Len otázka :) ako sa volá ta baba prosím ťa ?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Užasnee :) Takže modelka no woow :)) A sú spolu zlatii s Liamkom :) A Harry sa nesmie motať s nou ! S tou babou :( :DDD Proste DOKONALE :)

    OdpovedaťOdstrániť